Kako različni tipi povezav vplivajo na SEO?
| Članek je bil prebran 284 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

SEO optimizacija spletnih strani pomeni več različnih postopkov in metod, s katerimi se želi doseči boljšo pozicijo spletne strani. Znano je, da na uspešnost optimizacije vpliva več faktorjev, med drugim pomembno vlogo igrajo tudi linki oziroma povezave, ki jih je več vrst. Nekateri prisegajo, da je mogoče že zgolj z povezavami močno vplivati na pozicijo spletne strani v iskalniku, bolj verjetno pa je, da na to vpliva skupek več signalov, na katere je pozoren Google, ko strani razvršča. Ne glede na to, pa povezave nedvomno so pomembne in igrajo vlogo pri razvrstitvi. Za vas smo zbrali nekaj uporabnih napotkov, kako uporabljati različne vrste povezave, da vam bo to koristilo pri pozicioniranju.

Še prej pa preverite 5 lastnosti odlične spletne strani!

seo optimizacijaUporabljajte notranje in zunanje povezave

Pomembno je, da na spletni strani uporabljate tako zunanje kakor notranje povezave. Pri uporabi obojih velja pravilo, da z njimi ne gre pretiravati. Pri notranjih povezavah je sicer bolje, da jih je več, toda samo, v kolikor gre za smiseln preplet vsebine na strani. Pri zunanjih povezavah oziroma linkih nasprotno velja, da je z njimi nevarno pretiravati, saj preveč zunanjih povezav lahko škodi strani pri pozicioniranju. Morda se je pri uporabi povezav še najbolje držati pravila, da povezave vedno uporabljamo smiselno, glede na konkretno vsebino in potrebe.

Povezave na družbenih omrežjih

Na izboljšanje pozicije spletne strani lahko vpliva tudi pojavljanje linka do spletne strani na družbenih omrežjih. Če se povezavo na spletno stran pogosto omenja in deli na raznih družbenih omrežjih, to gotovo vpliva na vrednost same povezave in na boljšo pozicijo spletne strani. Po drugi strani pa si nobena spletna stran gotovo ne želi deljenja svoje povezave na straneh s slabim slovesom oziroma na sumljivih straneh, saj to lahko poziciji spletne strani škoduje.

Povezave iz različnih virov

Za pozicijo spletne strani je pomembno tudi to, da se povezava do spletne strani pojavlja na čim več različnih koncih. V kolikor se namreč link do spletnega mesta pojavlja samo iz enega vira (npr. na blogih, na forumih, itd.), je to za Google lahko znak, da gre za vsiljeno spletno vsebino. Če se naša povezava, po drugi strani, pojavlja iz različnih virov, je to znak, da gre za naravno povezavo do prave spletne strani.

Sponzorirane povezave

Na vrednost neke povezave vpliva tudi to, ali gre za sponzorirane povezave. Sponzorirane povezave imajo namreč zaradi tega manjšo vrednost.

Kontekstualne povezave

Pri uporabi povezav v sami vsebini spletne strani se priporoča uporabljati linke, ki se nahajajo v sami vsebini in so kontekstualno povezani s samo vsebino. Povezavo je tako mogoče uporabiti v sami vsebini, to pa ima precej večji učinek na SEO kakor, če povezavo uporabimo na prazni strani ali kje drugje na spletnem mestu. Povezava, ki je uporabljena v sami vsebini, je bolj relevantna, kakor povezava, ki se na primer nahaja v nogi. Povezave oziroma linke je vedno bolje uporabljati na začetku prispevka, saj ima to iz vidika pozicioniranja, večjo težo kakor če link uporabimo na koncu teksta.

Povezave so torej pomemben del optimizacije, še zdaleč pa niso edini. Če torej želite, da bi bila vaša spletna stran čim bolj uspešna in imela čim več obiska, morate paziti tudi na številne druge signale, pomembne za razvrščanje spletne strani v iskalniku.

© 21. 10. 2017 - Dolznik.si. Oglaševanje.