Optimizacija spletne strani in doseganje potencialnih strank
| Članek je bil prebran 1.890 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Na to, kako uspešna je optimizacija spletne strani, vplivajo številni elementi, postopki in triki, ki jih s pridom izkoriščajo izkušeni spletni strokovnjaki. Običajno so stroški, ki jih optimizacija spletne strani ustvari, največji na začetku tega procesa in se potem v naslednjih mesecih močno zmanjšajo. Razlog za to se nahaja v tem, da morajo spletni strokovnjaki, ki izvajajo te storitve, najprej preučiti in analizirati stanje že obstoječe spletne strani. Mnogim ni všeč, da so začetni vstopni stroški v proces, ki jih ustvari optimizacija spletne strani, lahko visoki. Sploh če jih vštejejo tudi k sami izdelavi spletne strani, celostni grafični podobi in ostalim rekvizitom, ki jih sodobna spletna stran potrebuje. Vendar pa je optimizacija spletne strani morda še najbolj pomemben korak pri ustvarjanju spletne identitete.

Kaj nam pomaga, če imamo vrhunsko spletno stran, na katero ne pride nihče, ki nima obiskovalcev in za katero nihče nikjer ni slišal. Prav to je vstopni prostor, na katerega stopa optimizacija spletne strani. V izhodišču gre za marketinški postopek, ki ustvarja most med podjetji in njihovimi strankami. Visoka pozicija med zadetki, ki jih pondi iskalnik, je namreč ključnega pomena. Zavedati se moramo dejstva, da več kot osemdeset odstotkov uporabnikov spleta do spletnih strani dostopa prek povezav, ki jih ponudijo spletni iskalniki. To pomeni, da le dvajset odstotkov uporabnikov spleta vpisuje spletne naslove ročno v svoje brskalnike. Optimizacija spletne strani služi prav temu, da naša spletna stran doseže teh osemdeset odstotkov, ki predstavlja glavnino potencialnega trga. Pridobiti stranko in jo zadržati, to je glavni cilj vsake spletne strani.

© 02. 05. 2024 - Dolznik.si. Oglaševanje.