Optimizacija spletne strani za iskalnike
| Članek je bil prebran 1.237 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Optimizacija strani za iskalnike je proces, s katerim se spletno stran priredi za iskalnike. Namen optimiziranja je, da iskalniki spletno stran z lahkoto pregledajo in tudi hitro ocenijo. Optimizacija običajno pomeni tri faze:

Vsako spletno stran ni nujno potrebno optimizirati. V kolikor na spletu uporabniki povprašujejo po vaših storitvah, potem je spletno stran najbolje optimizirati za ključne besede, po katerih vas potencialni kupci iščejo. V kolikor storitve ali izdelke nekega podjetja na spletu išče zelo malo ljudi, včasih vlaganje v optimizacijo ni smiselno. V takem primeru se je najprej bolje odločiti za katero drugo metodo spletne promocije, na primer zakup oglasnega prostora ali pa Adwords.

googleKako vedeti, ali se nam optimizacija izplača ali ne?

Odgovor na to vprašanje lahko z gotovostjo izvemo zgolj tako, da spletno stran analiziramo, analiziramo ključne besede in stran pregledamo na podoben način, kot jo pregledajo iskalniki. Na podlagi teh analiz nato lažje vidimo, katere so ključne besede, ki bi jih bilo smiselno zakupiti in optimizirati. Nato je potrebno spletno stran tudi oblikovati tako, da Google prepozna, čemu služi oziroma kaj prodaja. Pomembno je pridobiti tudi povezave z drugih spletnih strani, ki so vsebinsko povezane z vašo spletno stranjo. V kolikor analiza pokaže, da je vaše spletno mesto precej obiskano, se optimizacija vsekakor splača, saj boste na ta način na vaše spletno mesto pritegnili še več obiska.

Ko pozicijo dosežete, je ne pozabite vzdrževati

Optimizacija je kontinuiran proces, zato je pomembno, da pozicijo vzdržujete in spremljate tudi, ko se pojavljate na prvi strani prikazanih zadetkov. Gre za dolgoročnejše off-site optimiziranje strani, v manjšem obsegu. Dobro je izvajati tudi on-site optimizacijo za vse nove vsebine, ki jih dodate na spletno stran.

© 24. 04. 2024 - Dolznik.si. Oglaševanje.