Mnoga podjetja se dandanes v oglaševanju odločajo za remarketing. Remarketing je namreč odlično orodje za izboljšanje ROI vaše kampanje (dobiček na investicijo). Pri remarketingu oglaševalec s svojo kampanjo cilja samo na najbolj potencialne kupce.
Seveda je pri doseganju slednjih pomemben sam seznam uporabnikov, katerim želite, prikazovanje vašega oglasa. Seznam je lahko zelo posplošen – na primer, če v nastavitve kot kriterij vpišete lastno domeno svojega spletnega mesta. To bo v praksi pomenilo, da se bo oglas prikazoval vsem uporabnikom, ki bodo obiskali vašo spletno stran – med brskanjem po spletnih mestih, ki so del prikaznega omrežja, na katere cilja dotična kampanja. Pri remarketingu je najbolje, da zanj ustvarite ločeno in povsem samostojno kampanjo. Remarketing je izredno natančen pri ciljanju na izbrano ciljno skupino. S tem se seveda močno poveča učinkovitost in uspešnost določene oglaševalne kampanje. Z remarketingom dobite nad oglaševanjem večji nadzor in lažje upravljanje. Poleg tega se na ta način lahko prihrani precejšen del oglaševalskega budgeta. Pred samim prikazovanjem oglasov, pa je potrebno, da je na samem seznamu za remarketing vsaj nekaj sto uporabnikov oziroma potencialnih kupcev. Na ta način se zaščiti zasebnost samih uporabnikov, hkrati pa je nekaj sto uporabnikov dovolj velika ciljna skupina, da se pokaže dejanski učinek ponovnega oglaševanja. Na drugi strani pa število obiskovalcev na seznamu za remarketing navzgor ni omejeno.
Remarketing je skratka učinkovit in optimalen način oglaševanja, ki pomaga dosegati tiste, ki jih vaše sporočilo oziroma ponudba dejansko zadeva. Na ta način si lahko povečate razpoznavnost in poskrbite za uspešnost lastnega podjetja oziroma promoviranega izdelka.